Wednesday, June 24, 2009

Untie Ida

Hai kawan2..kenal tak siapa tu.....baru-baru ni untie ida datang terengganu ngan
kawan-kawan dia....katanya ader kejer kat opis dia kat teranu nih....
so, saya tak sempat lagi la kenal ngan abang irfan n uncle zamri...
cian abang irfan ngan uncle zamri sebab kena tinggal....untie ida dtg trg shopping banyaaakkkk.....



lepas wat kejer, saya sempat bwk untie ida jalan2 kat Masjid kristal...
tapi, waktu tu dah nak magrib...so, gambar dah gelap...
nak tahu sebab apa kitaorg lambat ke Masjid Kristal niii...sebabbb
untie ida ralik shoping tudung kat kedai yang jual tudung murah kat tempat saya..
.

posing lagi.....

aksi seorang pelancong..hehehe

ni kat pasar Payang......mama bgambar kenangan ngan untie ida...kata mama dah lama diorg tak jumpa....
best kawan ngan untie ida.....untie ida byk cakap n peramah...suka layan saya...
pasni untie ita, wati, laili, untie Az(siap pesan sutera ngan untie ida) mai la jalan ke Terengganu yer....

3 comments:

irfan-hazim said...

bestnyeeee..nak gie lagi la di...tak puas jalan...diriku jadik tontonan di laman aniq yea..ahaks

Aqeef Aniq said...

uishh untie ida silap nama tu afiq la... untie ida dah rindu kat saya yea.. sebut2 nama saya... eheheheh

irfan-hazim said...

ala afiq...sori la..nama dekat2 aje..rindu dua2 sekali...hehehe